ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ, ΑΡΘΡΑ, ΒΙΝΤΕΟ, ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Ε.ΣΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ο Αρτέμης Σώρρας σε συνέντευξη παλιότερη που έχει δώσει, έχει ξεκαθαρίσει πως η Ελλήνων Συνέλευσις δεν του ανήκει, δεν ανήκει σε κανέναν συγκεκριμένα, γιατί ανήκει σε όλους τους Έλληνες που διεκδικούν την ελευθερία τους μέσω της πραγματικής δημοκρατίας.

Αρτέμης Σώρρας:
Είναι καλά κρυμμένο το μυστικό και της δυνάστευσης αλλά και του πλούτου όχι μόνον των Ελλήνων αλλά όλων των ανθρώπων.

Η Ε.ΣΥ. είναι των Ελλήνων. Ουσιαστικά έχει μία τεχνολογία μέσα του για να φύγει το ΕΓΩ.

Γιατί το ΕΓΩ….. Κατ΄ αρχάς δεν θα πρέπει να το προφέρουμε όσον αφορά ότι..για να επιδειχθεί το ΕΓΩ του κάποιου θα πρέπει να υπάρχει άλλο ένα άτομο αλλιώς δεν μπορείς να φωνάζεις μόνος σου..στο βουνό ή σε ένα άλλο μέρος που είσαι μόνος σου, ΕΓΩ! Άρα το ΕΓΩ επιβεβαιώνεται μέσα από το ΕΣΥ!

Το Ε.ΣΥ. είναι η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. Το Ε.ΣΥ. σημαίνει ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

Ουσιαστικά είναι η ένωση όλων των Ελλήνων απανταχού της γαίας!

πηγή


Σχολιάστε